Wat kost jou (te)veel tijd?
Lopen jouw afspraken regelmatig uit?
💡Plan je afspraken ruim in, dan heb je de tijd als een afspraak uitloopt. Houd het doel van je afspraak in de gaten. Maak een agenda, die zorgt voor structuur.
Het overvragen van informatie?
💡Wees je bewust dat je je klant kunt frustreren als je steeds weer informatie opvraagt. Niet iedere taak vraagt om perfecte info.
Onduidelijkheid?
💡Is je opdracht of taak niet helder? Blijf niet uitstellen en ga terug naar je klant of collega. Vraag hoe een taak moet worden uitgevoerd.
Teveel taken tegelijkertijd?
💡Rond eerst een taak af voordat je naar de volgende gaat. Heb je meerdere taken uitbesteed? Neem de taken niet te snel terug, als het niet naar je zin gaat. Goed en kwalitatief uitbesteden kost tijd.
Benieuwd naar meer timemanagement tips? Boek een gratis persoonlijk adviesgesprek. Dan krijg je handige tips voor in jouw zakelijke praktijk.