Je hebt een administratiekantoor en je kunt best nog wat nieuwe klanten gebruiken. Alleen al bij de gedachte dat je de telefoon moet gaan pakken om klanten te gaan werven, breekt het zweet je uit. Gelukkig kun je er iets aan doen. Hieronder mijn tips voor jou: 1. Wat missen jouw (toekomstige) klanten als JIJ je niet zichtbaar maakt. Vraag aan een paar klanten wat er voor hen veranderd is sinds jij de administratie voor ze doet. En vraag of je die reviews mag gebruiken voor op je website of op social media. 2. Vertaal wijzigingen in wet- en regelgeving naar bruikbare tips. 3. Deel structureel (bijv. te starten met 1x per maand) een tip op LinkedIn. 4. Kijk eens naar je klantenbestand. Heb je meerdere klanten uit één branche? Verdiep je in de branche. Kijk of je lid kunt worden van een forum in deze branche waar je online je kennis kunt delen. Het regelmatig delen van je kennis helpt je om over een langere termijn nieuwe klanten te werven zonder dat je de telefoon moet gaan pakken. Veel acquisitieplezier.