Misschien herken je het wel. Je bent een pitch aan het schrijven en je komt er niet uit. Je verhaal is veel te lang omdat je niet durft te kiezen in wat je wel of niet vertelt. Je denkt: hoe meer ik vertel hoe groter de kans dat iemand met mij in gesprek wil. Helaas werkt het niet zo. Hoe meer je vertelt, hoe groter juist de kans dat mensen afhaken. Dat komt omdat ze zich niet herkennen in jouw verhaal. Dat het anders kan, lees je hieronder. Als je een pitch maakt, vertel dan niet wat je allemaal kunt. Met andere woorden: zet niet je hele winkelvoorraad in je etalage. Een winkelier zet ook alleen zijn eyecatchers in de etalage en niet zijn of haar hele winkelvoorraad. Vertel juist wat jouw ultieme oplossing is voor je klant. Het mooiste, beste of leukste resultaat dat je klant realiseert nadat hij met jouw zaken heeft gedaan? Hoe je hier achter komt? Vraag je klanten wat ze nu beter of makkelijker kunnen nadat ze met jou hebben samengewerkt. Gebruik hiervan de meest ultieme oplossing en verwerk die in je pitch. Dit zorgt voor herkenbaarheid bij je klanten. Wil jij een pitch maken die kort en bondig is? Klik dan onder GRATIS op de online workshop en start vandaag nog met het maken van je pitch.